شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
2.jpg

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه با موضوع "بررسی الگوی رفتاری دختران حضرت شعیب(ع) برای زنان و دختران معاصر" در این واحد حوزوی خبر داد.

حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: به فضل الهی بیستمین جلسه دفاعیه پایان‌نامه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در این واحد حوزوی انجام شد.

وی افزود: پایان‌نامه به‌عنوان گامی مقدماتی و نخستین تحقیق جدّی و منضبط طلاب در زمان‌بندی مشخص است که برآیند کل یافته‌های طلاب را به مخاطبین انتقال می‌دهد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل گفت: یکی از اهداف نگارش پایان‌نامه، آشنایی پژوهشگر با اصول اولیه پژوهش و کار علمی است تا توانایی جمع‌آوری منابع و مراجع را به‌طور صحیح و منظم داشته باشد و در موارد مناسب از آنها استفاده کند.

نوری تاکید کرد: پایان نامه سطح سه، سرآغاز پژوهش تا رساله مقطع علمی سطح چهار است که در آن بحثی جدید و منحصر به خود پژوهشگر مطرح می‌شود بنابراین طلاب در این سطح نباید احساس نگرانی کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: در جلسه دفاعیه، خانم مهربان مختاری از پایان‌نامه سطح سه خود با موضوع" بررسی الگوی رفتاری دختران حضرت شعیب(علیه‌السلام) برای زنان و دختران معاصر" دفاع کرد و موفق به کسب نمره عالی شد استاد راهنما و داور این اثر علمی به ترتیب حجج‌الاسلام احمد شجاعی و فرج بهزاد بود.

دفاع از پایان‌نامه "بررسی الگوی رفتاری دختران حضرت شعیب(ع) برای زنان و دختران معاصر"

دفاع از پایان‌نامه "بررسی الگوی رفتاری دختران حضرت شعیب(ع) برای زنان و دختران معاصر"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha